سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

امتیازات مهم فروردین برای تیم های فوتبال فولاد و استقلال

تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان از اواسط فروردین ماه جاری تا پایان این ماه با چند بازی سرنوشت‌ساز روبرو هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛در شرایطی که تیم استقلال اهواز به‌دلیل قرار گرفتن در رده انتهایی جدول رده‌بندی نیازمند کسب امتیازات تمامی مسابقات باقی مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر است، تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان می‌توانند تا پایان فروردین ماه امتیازات تعیین‌کننده‌ای را به امتیازات فعلی خود اضافه کنند.

فولاد خوزستان پس از دیدار هفته بیست‌وچهارم مقابل صبای قم، باید دو مسابقه مهم را برابر تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و ملوان انزلی برگزار کند.

با توجه به اینکه سیاه‌جامگان و ملوان نزدیک‌ترین تیم‌های تعقیب کننده فولاد هستند، شکست دادن این دو تیم می‌تواند خیال فولادی‌ها را تا حدود زیادی راحت کند و این تیم در چهار بازی که در اردیبهشت پیش رو خواهد داشت، با استرس کمتری به میدان برود.

تیم استقلال خوزستان طی فروردین ماه جاری باید سه مسابقه را در اهواز برگزار کند و به ترتیب مقابل استقلال تهران، استقلال اهواز و نفت تهران به میدان برود.

پیروزی در این سه مسابقه و عبور امتیازات شاگردان ویسی از عدد 50 به معنای برداشتن یک گام بلند به‌سوی کسب جام قهرمانی لیگ پانزدهم خواهد بود، خصوصاً که استقلال تهران رقیب مستقیم تیم آبی‌پوش خوزستان است و بازی مقابل این تیم مانند یک بازی شش امتیازی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.