سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل باز شدن گوگل پلی در اندروید 6.0 اکسپریا زد 5 حل شد! + راه حل

صفحه پشتیبانی سونی پر از داستان‌هایی از کاربران گوشی هوشمند پرچم‌دار این شرکت است که با بروزرسانی به اندروید نسخه 6.0 دیگر نمی‌توانند فروشگاه پلی استور گوگل را باز کنند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربران اکسپریا Z5 پس از اینکه اقدام به باز کردن برنامه گوگل پلی می‌کنند، پیغام «Goolge Play Store متوقف شد» مواجه می‌شوند. پس از این متن ارور، کاربران دیگر نمی‌توانند فروشگاه گوکل را باز کنند.


اما راه حل رفع این مشکل چیست؟ سونی اعلام کرده، کسانی که نمی‌توانند در اکسپریا Z5 فروشگاه گوگل پلی را اندروید ۶.۰ باز کنند، Factory Reset می‌تواند این مشکل را برطرف کند. این راه حل ارائه شده از طرف سونی برای برخی توانسته مشکل را برطرف کند اما برای برخی دیگر هنوز دسترسی به فروشگاه گوگل حتی پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز امکان پذیر نشده است.



براساس پاسخ‌هایی که در انجمن پشتیبانی سونی گفته شده، بهترین راه برای حل این مشکل، سینک کردن اکسپریا Z5 با کامپیوتر شخصی به وسیله PC Companion (دسترسی از: http://support.sonymobile.com/gb/tools/pc-companion) است. از اینجا شما می‌توانید اندروید ۶.۰ را دوباره نصب کنید. اما این بار قابلیت اجرای گوگل پلی را از دست نخواهید داد.

منبع: zoomit

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.