سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

محموله میلیاردی برنج قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس از توقیف محموله برنج قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین ارجمند مزیدی گفت: ماموران آگاهی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان به دو دستگاه تریلی کشنده کانتینر دار حامل بار برنج  مشکوک شده و آنها را متوقف كردند.  
وی افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار 42 تن برنج خارجی فاقد هر گونه مدارک قانونی و گمرکی کشف و راننده هر دو خودرو برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد خاطر نشان كرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش محموله کشف شده 2میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.  
سرهنگ حسین ارجمند مزیدی افزایش دامنه بیكاری، به خطر انداختن سلامت و امنیت جامعه، رواج كالاهای غیر استاندارد و اخلال در بازار صادرات كشور را از پیامدهای قاچاق كالا عنوان کرد.  
وی از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.  
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.