سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بازدید از بقاع متبرکه شوش

نیم میلیون زائر از بقاع متبرکه در شهرستان شوش دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش گفت: در هفته نخست تعطیلات نوروزی، بیش از نیم میلیون مسافر نوروزی و کاروان های راهیان نور از بقاع متبرکه شوش در شمال خوزستان دیدن کردند.

محمد حسن پورنعمت افزود:در ایام تعطیلات نوروزی برنامه های متنوعی در امامزاده ها و بقاع متبرکه شوش از 27اسفند پارسال اجرا شده که تا 15 فروردین ادامه دارد که این برنامه در قالب آرامش بهاری با حال و هوای معنوی به انجام می رسد تا مسافران و گردشگران از این برنامه ها بهره ببرند.

وی گفت: بیشتر زائران از چهار بقاع متبرکه شامل آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع)، آستان مقدس دعبل خزاعی، حرم تاج العارفین و قدمگان امام حسن مجتبی (ع) استقبال می کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش افزود:برای رفاه حال زائران و مسافرین نوروزی وکاروان های راهیان نور اقدامات رفاهی و خدماتی شامل غبارروبی و نظافت امامزادگان و بقاع متبرکه و سالنهای جانبی و نظافت سرویسها و وضوخانه، پیش بینی و آماده سازی کلیه فضاهای خدماتی مورد نیاز زائران و پاکیزه نگه داشتن صحن، رواق ها، زائرسراها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.