سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

مواظب کیف قاپ ها باشید

سرهنگ اسماعیل جهانبازی جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در خصوص پیشگیری از كیف قاپی به شهروندان و مسافران هشدار داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی افزود: از حمل كیف خود در مواقع غیرضروری بپرهیزید و هنگام دریافت پول از بانــك حركات اطرافیان خود به ویژه راكبان موتورسیكلت ها را در داخل و خارج بانك ، دقیقاً زیر نظر بگیرید.  
سرهنگ اسماعیل جهانبازی بیان کرد: معمولاً كیف قاپ ها در اطراف بانك ها، دفترخانه ها ، بنگاهها، مراكز خرید و نقاط خلوت كمین می كنند بنابراین هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماكنی مراقبت بیشتری از كیف خود به عمل آورید.  
وی ادامه داد: حتی الامكان برای تردد، از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنید و مراقب افراد ناشناسی كه به شما نزدیك می شوند باشید.  
جانشین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اظهار کرد: هرگز وجوه نقد و اشیاء گران قیمت خود را با كیسه های نایلونی روشن یا ساك های غیراستاندارد حمل نكنید. و به هیچ وجه محتویات داخل كیف خود را در معرض دید افرادناشناس قرار ندهید.
سرهنگ اسماعیل جهانبازی تصریح کرد: كیف خود را با دستی كه مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کرده و از حركت در سطح خیابان جداً بپرهیزید و چنانچه مجبور به حمل پول نقد با كیف هستید، حتماً از كیفی استفاده کنید كه دارای دسته محكمی باشد.  
وی افزود: چنانچه مجبور به حمل پول نقد با كیف هستید، سعی کنید از اقوام یا دوستان خود به عنوان مراقب و همراه كمك بگیرید و به هنگام سوار شدن به اتوبوس های شهری و در اماكن شلوغ به جای گرفتن بند كیف، دهانه آنرا در دست گرفته وحتی الامكان كیف را در مقابل سینه خود قرار دهید.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.