سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

ثبت نام بیش از ۴۳ هزار نفر در ستادهای پذیرش اسکان مسافران نوروزی یزد

بیش از ۴۳ هزار نفر در ستاد های پذیرش اسکان مسافران نوروزی یزد ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی گفت:  تا پایان روز ششم فروردین، بیش از ۴۳ هزار نفر در ستادهای پذیرش اسکان مسافران نوروزی یزد ثبت نام کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در یزد گفت: با توجه به استقبال پرشور مردم کشور از سفر به استان یزد، ما امسال نیز از حضور گردشگران به استان غافلگیر شده ایم.

وی افزود: ما در دور اول سفرهای نوروز تا پایان روز ششم فروردین ماه جاری توانستیم بیش از 444 هزار نفر روز را پذیرش و ثبت نام داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: از 26 اسفندماه تا پایان روز ششم فروردین 43 هزار و 105 خانوار در 16 پایگاه این ستاد پذیرش و ثبت نام شده اند که در این راستا بیشترین مسافران مراجعه کننده به استان یزد به ترتیب از استانهای خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، تهران ، اصفهان  و مازنداران بوده اند .

شیرزاد افزود: ما در ایام عید امسال نزدیک به 4 هزار کلاس درس در 420 مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز کردیم و در این راستا نیز یک هزار 200 نفراز همکاران اداری ، اجرائی ، مدیران و سرایداران درارائه خدمت به مسافران با ستاد اسکان موقت نوروزی فرهنگیان استان همکاری دارند.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزد ، اسکان ، مدارس ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.