سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بازدیدگردشگران خارجی از آثار باستانی دزفول

جمعی از گردشگران خارجی از آثار باستانی دزفول دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول گفت: تور پنج نفره گردشگران آلمانی همراه با گردشگرانی از استان تهران اواخر هفته گذشته وارد دزفول شدند و در سفری سه روزه از مناطق دیدنی و کوهستانی بخش شهیون دزفول دیدن کردند.

یعقوب زلقی افزود: این گردشگران علاوه بر بازدید مناطق طبیعی و دیدنی بخش شهیون از آثار باستانی شهر دزفول از جمله پل باستانی، آسیاب های آبی ،رودخانه دز و دیگر نقاط دیدنی این شهر دیدن کردند.

وی گفت: علاوه بر این تور گردشگران تاجیکستانی در سفر سه روزه خود به دزفول ضمن بازدید از مناطق باستانی و دیدنی دزفول از سیاه چادر عشایری که در چهارراه آوج دزفول برپا شده بود دیدن کردند .

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول افزود: این گردشگران در سیاه چادر عشایری از صنایع دستی تولید دزفول دیدن کردند.

زلقی گفت: نمایشگاه صنایع دستی دزفول در پارک شقایق دزفول در بخش سردشت برپا شده که همراه با سیاه چادر عشایری و پخت نان محلی پذیرای علاقمندان است.

وی افزود:ستاد نوروزی شهرستان دزفول با توزیع جزوه ، نصب بنر و تابلو نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان دزفول به مسافران نوروزی اقدام کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.