سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

همایش دوچرخه‌سواری بانوان

این همایش روز یازدهم فروردین‌ماه امسال، از ساعت 10 صبح در پارک سیمرغ و مجموعه مرکز شهروندی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان ، مدیر ورزش و سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان  با اشاره به اینکه این همایش به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در سمنان برگزار می‌شود گفت :  ایجاد جامعه‌ای سالم و بانشاط در گرو سلامت جسمی و روحی اعضای آن جامعه است که این سلامت با ورزش تضمین می‌شود.

سیما روشنایی اظهار داشت: زنان نیمی از اعضای جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش‌های مادری و همسری نیز دارند و سلامت آنها باید جدی گرفته شده و گام‌های اساسی در راه توسعه ورزش در بین این قشر تأثیرگذار برداشته شود تا در سایه توسعه سلامت زنان، خانواده‌ها نیز به سمت آرامش و آسودگی و شادابی سوق داده شوند.

مدیر ورزش و سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان گفت: از این‌رو، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان امسال برنامه‌های متنوعی در بخش ورزش بانوان تدارک دیده که نخستین برنامه، برگزاری همایش دوچرخه‌سواری است.

روشنایی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش که محدودیت سنی هم ندارد، می‌توانند با شماره 09196692019 تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی سال گذشته نیز یک دوره همایش دوچرخه‌سواری بانوان برگزار کرد که 30 نفر در آن شرکت کردند و امسال در نظر داریم در صورت استقبال بانوان همایش‌های بیشتری را برگزار کنیم.

به گفته مدیر ورزش و سلامت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، داشتن دوچرخه و کلاه ایمنی برای حضور در این همایش الزامی است. 

همایش دوچرخه‌سواری بانوان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.