سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اقدامات شهرداری در حمایت از گردشگران بی نظیر است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : اقدامات مدیریت شهری اصفهان در حمایت از گردشگران و رونق گردشگری بی نظیر و منحصر به فرد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رضا امینی در حاشیه بازدید از اقامتگاه های گردشگری باغ فدک افزود: فعالیت ها و اقدامات مدیریت شهری اصفهان در زمینه جذب گردشگری موجب رضایت حداکثری مسافران نوروزی از اصفهان شده است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه دست اندرکاران ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: شهر رویاها، پارک  کوهستانی صفه و ناژوان، بزرگترین تونل آکواریوم کشور در  ناژوان، باغ های پرندگان و گلها، باغ پروانه ها و موزه خزندگان از مکان هایی است که باعث افزایش و جذب گردشگران نوروزی شده است.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان از خدمات نیروهای انتظامی تشکر و  خاطر نشان کرد: با توجه به ناامنی کشورهای منطقه، ایران از امنیت بالایی برخوردار است و ما باید شاکر نعمت امنیت و قدردان نیروهای انتظامی باشیم.
امینی با اشاره  به حوادث رانندگی در جاده های مختلف منتهی به اصفهان گفت: از مردم تقاضا می کنم هنگام رانندگی به خصوص تردد در بزرگراه ها موارد ایمنی را رعایت کنند تا از تعطیلات آنها خاطره خوشی باقی بماند.
وی با بیان اینکه مفتخریم که میزبان مسافران نوروزی هستیم، تصریح کرد: شهروندان اصفهان افتخار میزبانی از مسافران را در همه نقاط تاریخی شهر در جنوب، شمال، شرق و غرب دارند.
امینی ضمن خیر مقدم به مسافران گفت: امیدوارم امسال سال پر برکت و مبارکی برای مردم شهر اصفهان و مسافران باشد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استقبال مسافران از اصفهان بسیار خوب بوده و امیدواریم با اقدامات تازه تر در جهت این استقبال گام های بیشتری برداریم.
امینی گفت: با توجه به حجم ترافیکی بالا در شهر و با توجه به حوادث غیر منتظره از مردم تقاضا می شود با صبر و بردباری رانندگی کنند و برای صرفه جویی در وقت و زمان از وسایل حمل و نقل عمومی و ستادهای گردشگری استفاده کنند.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.