سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

57 خودرو و 30 دستگاه بی‌سیم در اختیار کمیته‌های ستاد هماهنگی قرار گرفت

از ابتدای تعطیلات نوروزی 57 خودرو و 30 دستگاه بی‌سیم در اختیار کمیته‌های مختلف این ستاد قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسئول کمیته عمومی و پشتیبانی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در خصوص اقدامات کمیته عمومی و پشتیبانی این ستاد اظهار داشت: ما پشتیبانی و تأمین خودرو و بی‌سیم را بر عهده داریم که از ابتدای شروع به کار این ستاد، تعداد 57 خودرو استیجاری و 30 دستگاه بی‌سیم را بنا به درخواست و نیاز بخش‌های مختلف ستاد، در اختیار آنها قرار داده‌ایم.

محمدباقر کلاهدوزان افزود: معمولاً قبل از آغاز تعطیلات سال نو، ستادهای مختلف نیاز خود به خودرو و بی‌سیم را به ما اعلام می‌کنند و ما این اقلام را در طول 15 روز تعطیلات در اختیار آنها می‌گذاریم.
وی در مورد میزان رضایتمندی از عملکرد کمیته عمومی و پشتیبانی تا روز پنجم تعطیلات نوروزی گفت: تا به امروز کلیه برنامه‌ریزی‌هایی که پیش از شروع تعطیلات انجام داده بودیم انجام شده است و طبق تماس‌هایی که با روسای کمیته‌های مختلف داشته‌ام، از عملکرد کمیته عمومی و پشتیبانی رضایت نسبی داشته‌اند.
مسئول کمیته عمومی و پشتیبانی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: امور عمومی و پشتیبانی شامل چهار قسمت ترابری، مخابرات باسیم و بی‌سیم، تدارکات و اداره خدمات است که وظیفه سرویس‌دهی به شهرداری مرکزی و معاونت‌های وابسته را بر عهده داریم



انتهای پیام/م
.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.