سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دعوت به صبوری ، ترافیک سنگین در جاده هراز

رانندگان با صبر و حوصله بیشتر در ترافیک سنگین جاده هراز رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با بیان اینکه با پایان دور نخست سفرهای نوروزی و بازگشت مردم به سمت پایتخت ، خروجی شهر آمل در جاده هراز شاهد ترافیک سنگین خودروها است گفت : هم‌اکنون ترافیک در دو سمت مازندران به تهران و برعکس در مسیر مواصلاتی هراز سنگین و نیمه‌ سنگین است.

علی نوری پور افزود : در موادی خروجی استان مازندران همانند پارک جنگلی میرزاکوچک‌خان، شنگلده، منطقه نارنجستان و تونل شماره یک هم به دلیل تردد بالا ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

وی گفت : علاوه بر این در محدوده تونل اول و نیز شهرگزنک و پلور نیز به سمت تهران اکنون ترافیک سنگین است.

وی افزود: در مبادی ورودی استان همانند امامزاده هاشم، پلور، پل لاسم و شهر گزنگ سنگین بوده و حجم تردد رو به افزایش است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: تا روز گذشته حجم بالای ترافیک از تهران به سمت آمل بود و از صبح امروز وضعیت برعکس شده و مسیر آمل به تهران دارای ترافیک سنگین است.

علی نوری پور با عادی توصیف کردن رفت وآمد خودروها در سایر مقاطع جاده هراز افزود : عوامل و گشت های پلیس راه آمل و ماموران راهداری ونیز هلال احمر در مناطق حساس ترافیکی جاده هراز حضوردارند و جهت روان سازی ترافیک این جاده تلاش می کنند.

رانندگانی که قصد تردد در جاده شریانی هراز را دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از سبقت بیجا و بوق زدن بی‌مورد خودداری کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، دعوت ، ترافیک ، هراز ، سنگین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.