سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادی با 3 روز تاخیر در تمرینات پتروشیمی

سنتر ملی‌پوش کشورمان پس از قهرمانی در لیگ بسکتبال چین همراه تیم سیچوان، هفتم فروردین به ماهشهر می‌رود تا در تمرینات تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام شرکت کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی که در نخستین روز سال 1395 با سیچوان فاتح لیگ چین CBA شد، برای همراهی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران، پس فردا با آغاز دور جدید تمرینات این تیم، به جمع شاگردان مهران شاهین‌طبع اضافه می‌شود. البته قرار بود حدادی دیروز به بندرامام برود اما این اتفاق نیفتاد تا سنتر ملی‌پوش کشورمان از شنبه تمرینات خود را با پترو آغاز کند. 

حدادی ضمن کسب قهرمانی CBA با رای کارشناسان سایت آسیابسکت بهترین سنتر لیگ چین و ارزشمندترین بازیکن آخرین دیدار این لیگ در فصل گذشته هم شناخته شد. این بازیکن مدتی پیش با پتروشیمی بندرامام به توافق رسید تا این تیم را در دیدارهای پایانی‌ سوپرلیگ ایران همراهی کند. 

تیم پتروشیمی بندرامام با شکست شهرداری اراک به فینال سوپرلیگ بسکتبال ایران راه یافت و منتظر مشخص شدن تکلیف دومین فینالیست رقابت‌های این فصل پس از مجموع دیدارهای شیمیدر تهران و پالایش نفت آبادان است. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.