سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تدابیر و امکانات درمانی ویژه کاشان برای سلامت مسافران بهار

ریيس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: 10 ایستگاه سلامت برای مسافرین نوروزی و رسیدگی به تصادفات جاده ای راه‌اندازی شده‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد حسین مکی در گفتگو با خبرنگاران گفت: راه‌اندازی این ایستگاه‌ها مهم‌ترین اقدامی است که دو ایستگاه در اتوبان کاشان- قم، دو ایستگاه در اتوبان کاشان- نطنز،جاده کاشان-نیاسر- اردهال،جاده کاشان- برزک- موته،جاده کاشان- بادرود،جاده جوشقان قالی- موته،جاده کاشان- ابوزید آباد،جاده قمصر-کاشان_ قهرود پیش بینی شده‌است.

وی افزود:این ایستگاه‌های سلامت به غیر از انجام رسیدگی به تصادفات جاده‌ای دارای پرستار بوده و داروهای اورژانس را با مشورت پزشک حاضر در مرکز اورژانس پس از معاینه و گرفتن شرح حال به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار می دهد.

به‌گفته‌وی، اورژانس‌هاي پيش بيمارستانی و بيمارستانی نیز در نوروز 95 آمادگي كامل در پذیرش و درمان بیماران و مراجعان دارند.

ریيس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان با تاکید بر ايجاد هماهنگي و آمادگی اورژانس‌هاي کاشان در تعطيلات نوروز 95 گفت :در اين ايام متخصصين مقيم در بيمارستان‌ها مستقر بوده و تمامی كلينيك‌هاي ويژه فعال هستند.
مکی در ادامه از آماده بودن پنج پایگاه شهری و 10پایگاه جاده ای خبرداد و گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک مرکز پاسخگویی پزشک بصورت 24 ساعته طی ايام نوروز در خدمت مسافرین و هموطنان عزیز است.

وی همچنين افزود: با توجه به اینکه محور کاشان – قم یکی از پرتردد ترین جاده مواصلاتی کشور است این مرکز با تدابیر ویژه نوروزی در آماده باش کامل به سر می برد.

جانشین مدیریت بحران شهرستان کاشان ضمن تاکید بر افزایش داروخانه های شبانه روزی در این ایام اظهار داشت: آماده باش اکیپ های بهداشتی جهت بازدید از اماکن طبخ و توزیع غذا توسط معاونت غذا و دارو و فعال شدن بازرسین درمانی جهت نظارت بر امور درمان به‌ویژه در اورژانس های شبانه روزی از دیگر اقداماتی است که برای گردشگران نوروزی تدارک دیده شده است.

مکی در پایان تصریح کرد: کلینک شبانه روزی داندانپزشکی نیز در ایام نوروز فعال است. 



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.