سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اجرای طرح ویژه نظارتی در زنجان

مدیرکل استاندارد استان زنجان از اجرای طرح نظارت ویژه نوروزی تا 15 فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ داود کارگرزاده گفت: هر سال در آستانه عید نوروز طرح ویژه نظارتی بر عرضه و تولید کالاها از سوی اداره‌کل استاندارد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از 15 اسفندماه سال قبل این طرح ویژه آغاز شده است، افزود بر همین اساس اداره‌کل استاندارد استان زنجان با همکاری تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مشترک بر عرضه کالاها نظارت می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه نظارت نوروزی به صورت گشت سیار و به صورت مستمر و روزانه انجام می‌شود، اضافه کرد: اجرای این طرح تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی اصناف مورد بازدید در این طرح را مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، شوینده‌های شیمیایی، قطعات خودرو، ترازو و نازل‌های سوخت اعلام کرد و گفت: در مراحل اجرای این طرح بازرسان استاندارد به صورت نامحسوس وارد بازار شده و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه هدف از اجرای طرح نظارتی مذکور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است، بیان کرد: طبق برنامه در قالب این طرح کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

کارگرزاده خاطرنشان کرد: با واحدهای صنفی و تولیدکنندگانی که مغایر استانداردهای لازم عمل کرده باشند، برخورد می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان زنجان در ادامه از راه‌اندازی سامانه 1517 سازمان استاندارد خبر داد و گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات مردمی است و در همین زمینه کارشناسان استاندارد با دریافت شکایات نسبت به بازرسی از واحد تولیدی یا واحد عرضه کننده مربوط اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نظارت ، ویژه ، طرح ، نوروزی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.