سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

روزانه 50 مسافر از خدمات رایگان بهداشتی در منطقه آزاد چابهار بهره مند می شوند

رئیس کمیته روابط عمومی، تبلیغات و برنامه های هنری ستاد اجرایی خدمات سفر سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: پایگاه اورژانس این منطقه در هر شبانه روز به طور متوسط به بیش از 50 مسافر نوروزی به صورت رایگان خدمات بهداشتی درمانی ارائه می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ طاهره شهرکی افزود: پایگاه اورژانس این سازمان با استقرار پزشک کشیک، خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در اختیار مسافران نوروزی قرار می دهد. 

وی ادامه داد: با توجه به ورود شمار زیادی از مسافران به این منطقه نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی امری اجتناب ناپذیر است بر این اساس در پایگاه اورژانس سازمان خدمات درمانی شامل سرم تراپی زنانه و مردانه، بستری سرپایی و تزریقات زنانه و مردانه به مسافران ارائه می شود. 

شهرکی تصریح کرد: نوار قلب، تست قند خون، تست فشار خون، بخیه و پانسمان نیز از دیگر خدمات درمانی به حساب می آید که به مسافران نوروزی در این مدت ارائه شده است. 

وی خاطر نشان کرد: ارائه بروشور هشدارهای بهداشتی و درمانی به مسافران و استقرار پایگاه های جمعیت هلال احمر شهرستان چابهار برای خدمت به حادثه دیدگان احتمالی حوادث در مسیرهای پرتردد از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.