سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سرعت فعالیت پژوهشکده رویان بی نظیر است

شهردار اصفهان گفت پژوهشكده زيست‌فناوري رویان اصفهان با سرعت خوبی در حال پشت سر گذاشتن موانع پيش روی خود بوده و خوشبختانه فناوری‌های زیستی بی‌نظیری را در منطقه ارائه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛ مهدی جمالی نژاد تصریح کرد: با توجه به مشارکت اخیر شهرداری در عرصه‌های فرهنگی و دانشی امیدواریم با ادامه همین روند بسیاری از مسائل خلاقانه و نوآورانه را در شهر توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه پژوهشکده زیست فناوری رویان اصفهان نه تنها یکی از افتخارات اصفهان بلکه از جمله افتخارات کشور است، تصریح کرد: این مرکز در حوزه‌های سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری و شبیه‌سازی مشغول فعالیت است و یکی از مجموعه‌های پیشتاز در جهان بوده که توانسته دستاوردهای بی‌بدیلی را با خود به همراه داشته باشد.
شهردار اصفهان ادامه داد: پژوهشكده زيست‌فناوري رویان اصفهان با سرعت خوبی در حال پشت سر گذاشتن موانع پيش روی خود بوده و خوشبختانه فناوری‌های زیستی بی‌نظیری را در منطقه ارائه است.
وی خاطر نشان کرد: باید از این ظرفیت بی‌نظیری که در اصفهان قرار دارد استفاده کنیم و از آن نه تنها در حوزه گردشگری سلامت بلکه در ارتقا سلامت شهروندان شهر نیز کمک بگیریم؛ چرا که آینده سلامت، سلول درمانی است و این رشته در بیشتر عرصه‌های درمانی ورود پیدا کرده و درمانگر بسیاری از بیماری‌های ناعلاج در کشور خواهد بود.
وی درخصوص دستیابی به شهری سالم بیان داشت: مدیریت شهری با هدف رسیدن به شهری سالم به صورت جدی به این عرصه ورود پیدا کرده است تا هم منشا خیری برای مردم در عرصه های درمانی ، دارویی و علمی باشد و هم بتواند در ابعاد بین المللی در عرصه گردشگری سلامت از ظرفیت بالایی که رویان در درمان بیماران خارجی دارد استفاده کند. 



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.