سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

رواج روحیه انقلابی و اسلامی در بین ملت توسط حضرت امام خمینی (ره)

زائران راهیان نور باید با معرفت شهدا را زیارت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس شورای حوزه های علمیه کشوردر اهواز گفت: زائران راهیان نور باید با معرفت آنها را زیارت کنند تا با منش و سیره این افراد آشنا شوند.

آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی ممتاز، بی نظیر در عالَم و انقلاب هایی که پیش آمده است، افزود: این انقلاب به این معنا نبود که یک حکومتی بیاید تا حکومتی دیگر از بین برود و آن حکومت را قبضه کند، بلکه هدف از این حکومت این بود که یک حکومت جاعل و یک حکومت طاغوتی برداشته شود و جایگزین آن یک نظام اسلامی و الهی و یک حرکت ایمانی شود.

وی گفت: حرکت کاروان های راهیان نور در یادمان‌ها نماد فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی در راه اسلام است.

رئیس شورای حوزه های علمیه کشور افزود: زائران از سراسر کشور برای زیارت سرزمین های نور می آیند، معتقدم این روحیه در حال افزایش است.

آیت الله مقتدایی گفت: هر چه در زیارت معرفت بیشتر داشته باشیم پاداش بالاتری به ما می‌دهند و زیارت یادمان های شهدا هم به همین صورت است.

وی افزود:اگر راویان و روحانیت با هم بسیج شوند تا زائرین را به زیارت با معرفت برسانند زائرنی به جایگاه شهدا و ایثار و فداکاری شهدا بیشتر آشنا می شوند و وقتی معرفت پیدا شد رسیدند نماز اول وقت آنها قطع نمی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.