سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف پرچم داعش و یک بمب از خانه تروریست بروکسل + تصاویر

دادستانی بلژیک از کشف پرچم داعش در خانه مظنون حادثه تروریستی بروکسل خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، در بازرسی پلیس بلژیک از خانه‌ای در بروکسل پرچم داعش و یک بمب کشف شد. براساس اعلام پلیس بلژیک، این خانه با حملات تروریستی بروکسل ارتباط داشته است. 

بر همین اساس، درحالی که سلسله انفجارهای تروریستی، پایتخت بلژیک را فراگرفته است، فردریک ون لئو – دادستان بلژیک - اعلام کرد تحقیقات درباره ارتباط میان انفجارهای بروکسل و پاریس هنوز درحال بررسی است.

با این وجود، این نخستین باری نیست که مظنونان تروریستی در بروکسل با خود پرچم داعش حمل می کنند. پیشتر دادستانی بلژیک اعلام کرده بود فرد مظنونی که در جریان عملیات ضدتروریستی پلیس بلژیک در روزهای اخیر کشته شد، پرچم داعش با خود به همراه داشت.

 تیری ورتس - سخنگوی دادستانی بلژیک - در نشست خبری هفتگی خود اعلام کرد این تروریست متولد الجزایر بود و "بلقاید محمد" نام داشت و به طور غیرقانونی در بلژیک زندگی می‌کرد. او سابقه تروریستی نداشت و فقط یک پرونده سرقت در بلژیک برای او تشکیل شده بود. آن تروریست به یک سلاح کلاشینکف مسلح بود اما مواد انفجاری با خود نداشت.

در جریان حملات سیزدهم نوامبر پاریس (23 آبان) که با تیراندازی در یک سالن کنسرت و انفجار بمب همراه بود، ۱۳۰ نفر کشته و دهها نفر مجروح شدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت اجرای این حملات را به عهده گرفت.









انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
خیلی برام عجيبه چه جوری یه آدم حاضر میشه خودشومنفجر کنه
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
تمام تروریست ها منشا وهابیت و اصالت کشورهای عربی رو دارند اما کشورهای غربی همیشه ایران رو تروریست میدونه!!!!!!!!!!!!! یه ایرانی تا به حال نبوده تو جمعشون!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
دوست عزیز پرچم عراق وایران مگه اسم خدا نداره . چرا داعش آتیش میزنه ،درضمن داعش از همین حربه استفاده کرده که آدمای ساده رو فریب بده . کجای اسلام نوشته مسلمان باش قرآن بخون بعد کودک بیگناه رو سرببر ، به دیگرادیان بی احترامی کن .مگر محمد(ص)با یهودیان و مشرکان دریک شهر زندگی نمیکردند. پرچم داعش اسلام سرنیزه اس نه اسلام واقعی . خواهش میکنم اسلام و درست وکامل بشناسیم .
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
بله درسته پیامبر دستور تخریب مسجد ضرار رو هم دادند که منافقین ساخته بودنش
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
دوست عزیز نام خداوند روی این پارچه نوشته شده در ارائه نظر دقت فرمائید
alireza
۱۲:۱۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
دوست عزیز نام خداروی چه چی نوشته نشده!؟در ارائه نظر دقت فرمائید
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
اتحادیه اروپا و سردمداران جاهل عرب و در راس آنها ام الخبائث امریکای جنایتکار خودشان بنیانگذار داعش و مجهز کننده این گروه تروریستی هستند و هر اتفاقی تروریستی در جهان به مدیریت خودشان است برای اینکه به غیر مسلمانان القاء کنند اسلام و مسلمانان تروریست هستند چون از رشد اسلام در هراسند .
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
از تصاویر معلومه این عکسها مال انگلستان و آلمان هست
آزادی بیان تا این حد?!
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
به نام خدا

سلام

بابا این کارا همش از قبل با دولت برنامه ریزی شده که اسلام هراسی ادامه داشته باشه حالا چند نفرم به خاک و خون کشیدن برای راهبرد سیاستشون

نمونه بارزش یازده سپتامبر یه عده انسان بی گناه قربانی شد تا آمریکا حمله به افغانستان رو توجیح کنه

اینا همش سیاه بازیه
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام. واقعا مردم اگر اسلام واقعی را بشناسند از این کارها نمی کنند. با علم فعلی عمر انسان محدود است اما باز هم بنا بر گفته قرآن اکثر مردم راه بد را انتخاب می کنند. واقعا کار خوب و لذت انسان دوستی و صلح و پیشرفت چه عیبی دارد که اکثر مردم کلاهبرداری و جنایت و مکافات را انتخاب می کنند؟
ناشناس
۰۷:۱۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام- تجربه نشان داده هرگاه مستکبرین بخواهند به جایی یا کسانی تعرض کنند برای خود بهانه سازی می کنند ( حتی هیتلر هم این کار را می کرد)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
در بلژیک داعش وجود ندارد،سوسیالیس کومونیست نازی سعی دارند ،افکار دولت را فریب دهد تا نیرویهای خودش را به عراق وسوریه اعزام کونند تا حکومت وقدرت کشور را به دست گیرند،نازیها ی هیتلر ظاهرا نسل کوشی را راه اندازی کردند،مردم کاتولیک ،مسیحی ،اسلام،بودایی،زرتوشتی این حزب کافر را از بین ببرید
ناشناس
۰۵:۱۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
الان باز جوری این اقدامات رو نشون میدن که کار مسلمانان هست و اینکه مسلمان خشن و خشونت امیز هستن وخراب کردن چهره اسلام به وسیله روزنامه ها ،شبکه های تلوزیونی و نشریات معروف که در اروپا و جهان دارند. ولی کسی یا روزنامه ،شبکه ای ،نشریاتی در اروپا و ...، وجود نداره که نشون بده و اگاه کنه مردم که ربطی به مسلمانان و اسلام نداره. و نشون بده که چه کسانی و کشور های حامی داعش هستن و نشون بده که داعش کجا و چگونه آموزش و درست شده است. نشون بده چه کسانی از این اقدامات سود میبرن و هدف از این بمب گذاری ها چیست، بگن که داعش از طرف عربستان شارژ مالی و از طرف امریکا و اسرائیل دادن سلاح و ادوات جنگی ، از طرف مرز اردن و مرز بخصوص ترکیه وارد شدن نیرو و تسلیحات جنگی در سوریه انجام میشه. . بگن که تروریست های داعش و دیگر گروه توریستی در سوریه برای مداوا رخمی ها شون در مرز اسرائیل برای آنها بیمارستان و کمپ درست شده به وسیله اسرائیل. و مشکل و ضعف مسلمان همین نداشتن مراکز و جای معروف و معتبر هست که با تبلیغات منفی دشمنان اسلام بر علیه اسلام و کشور های اسلامی ک مخالف اسرائیل هستن مقابله و جلو گیری کند
ناشناس
۰۳:۰۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
پليس بى عرضه است ،اون پرچم كثيف رو بايد مى كرد توى چهارمحل توالت.تا إز اين غلط ها نكن.
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
دوست عزیز البته که در کثیف و تروریست بودن این آدم ها شکی نیست ولی پرچمشوون مزین به نام های مقدس است .
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
این غارنشینهای بدوی عرب داعشی در مهد تکنولوژی چه میکنند . اینها را باید مث سگ بکشندشون . این حیوانات موزی و مضر