سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين اخبار از سفر استقلال به سوئد

زمان سفر رحمتی، برهانی و حنيف مشخص شد

شاگردان مظلومی صبح فردا برای انجام دیدار دوستانه با تيم هاماربی با پرواز امارات راهی دبی شده و پس از آن به استكهلم می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان كاروان تیم فوتبال استقلال تهران امشب راهی هتل المپيک شد تا فردا صبح با پرواز امارات راهی دبی شده و پس از آن به استكهلم بروند.
 
در اين ميان حضور مهدی رحمتی، آرش برهانی و حنيف عمران زاده در كاروان استقلال در هاله ای از ابهام قرار دارد چرا كه اين 3 بازيكن با مشكل ممنوع الخروجی مواجه هستند.

مسئولان باشگاه استقلال نيز در روزهای گذشته پيگير رفع مشكلات اين سه بازيكن بوده اند و با توجه به پيگيری های نهابی برای اينكه رحمتی، برهانی و عمران زاده نيز در جمع بازيكنان ديگر آبی پوشان قرار گيرند، احتمال دارد مشكل رحمتی رفع و كاپيتان فردا صبح همسفر آبی پوشان شود و از طرفی آرش و حنيف نيز صبح فردا با حضور در سفارت با رفع مشكل مالياتی و صادر شدن رواديد عصر چهارم فروردين يعني با پرواز عصر راهی دبی شده و پس از حل مشکل خود به سوئد بروند .
 
جابر انصاری به دليل مصدوميت و روزبه چشمی به دليل جراحی پای خود نمی تواند در اين سفر آبی پوشان را همراهی كند.
 
همچنين اميد ابراهيمی به دليل حضور در تيم ملی نمی تواند همسفر آبی ها شود، پروپچيچ ديگر بازيكن استقلال از کرواسی كشور خود به تيم اضافه خواهد شد.
 
حضور مگويان و اضافه شدن اين بازيكن هم به تركيب تيم در سوئد در هاله ای از ابهام قرار دارد،چرا كه اين بازيكن هم اكنون در اردوی تيم ملي كشورش است و همراه با ملی پوشان ارمنستان 6 فروردين ماه در بازی دوستانه به مصاف تيم آلبانی می رود به همين دليل حضور او در بازی با هاماربی منتفی است .
 
استقلالی ها امشب به هتل المپیک مي روند تا فردا با اتوبوس راهی فرودگاه امام شوند.
 
با توجه به اينكه تنها سه روز ديگر به زمان بازي ابي پوشان با تيم هاماربي مانده اما هنوز دو سوم بليت يعني چيزي حدود ١٠ هزار بليت به فروش رفته است
 
كاروان ابي پوشان صبح چهارشنبه ساعت ٥:١٥ با پرواز امارات به دبي مي روند و پس از ان به استکهلم خواهند رفت .استقلالي ها بعد از یک جلسه تمرین سبک در روز پنج‌شنبه روز جمعه ٦فرودين به وقت محلي ساعت ١٦و به وقت تهران ساعت١٨:٣٠به مصاف تیم فوتبال هاماربی سوئد خواهند رفت.
 
اعضای تيم روز شنبه ٧فرودين به تهران باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.