سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومی:

دروغ بلد نيستم/ مجبوريم برای بازی دوستانه به سوئد برويم

سرمربی تيم فوتبال استقلال گفت: مجبور هستيم برای بازی دوستانه به سوئد برويم چرا كه باشگاه قراردادی را با باشگاه هاماربی به امضا رسانده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرويز مظلومی سرمربی آبی پوشان در خصوص سفر تيم به کشور سوئد گفت: در هر صورت ما مجبور هستیم به این سفر برویم چرا كه باشگاه قراردادی را با باشگاه هاماربی به امضا رسانده بود و به طور قطع اگر به این سفر نمی‌رفتیم جریمه سنگینی را متحمل می‌شدیم و همچنين به نوعی اعتبار باشگاه استقلال و به خصوص فوتبال ایران زیر سوال می‌رفت.
 
مظلومي ادامه داد: البته اين امكان وجود دارد كه ما نفرات زیادی را در این سفر در اختیار نداشته باشیم، روزبه چشمی و جابر انصاری مصدوم هستند و آرش برهانی، رحمتی و عمران‌زاده هنوز مشکل خروج از کشور دارند که این مسائل حل نشده است.
 
وي افزود: پروپچیچ از کشور خودش به تيم اضافه خواهد شد اما هنوز تكليف مگويان و پيوستن او به تيم مشخص نیست.
 
سرمربي استقلال گفت: در ابتدا قرار بود سفر و اردوی نوروزي ما به مدت یک هفته و طولانی باشد اما حالا بايد 4 روزه به سوئد برویم و بلافاصله بعد از پایان مسابقه هم به ایران بازگرديم.
 
مظلومي با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر گفت: در هر صورت ما فرصت زیادی برای آماده‌سازی جهت آن مسابقه نخواهیم داشت و هر وقت به تهران برگردیم بلافاصله باید تمریناتمان را شروع کنیم. به همین علت باید برای بازی روز 15 فروردین آماده شویم هرچند در این مسابقه مصدوم و محروم زیاد داریم.

هرچند جابر انصاری به مسابقه با استقلال خوزستان می‌رسد و خسرو حیدری نیز شرایط خوبی پیدا کرده و با ما در اردوی سوئد حضور خواهد داشت.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دروغ سيزده گفت: من دروغ بلد نیستم بگویم و به همین علت جوابی برای این سوال شما ندارم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.