سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

نور میزبان مسافران

بیش از 100 هزار نفر شهرستان نور را به عنوان اقامت نوروزی انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرماندار شهرستان نورگفت: بیش از 100 هزار نفر در حال حاضر در شهرستان نور حضور دارند.

هادی خنجری افزود: هفت هتل و هتل‌آپارتمان با ظرفیت یک‌هزار و 700 تخت در شهرستان آماده پذیرایی از مسافران است.

وی گفت: 20 مدرسه با 148 کلاس از درجه یک تا درجه سه در آموزش و پرورش مناطق نور و چمستان نیز پذیرای مسافران فرهنگی است، که تاکنون 220 خانوار و بیش از هزار نفر اسکان داده شدند.

فرماندار شهرستان نور افزود: پنج پایگاه اورژانس در شهرهای رویان، نور، ایزدشهر، چمستان و بلده با 28 نفر پرسنل و تکنسین و پنج آمبولانس فعال است.

هادی خنجری گفت: پست‌ها و پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر به‌صورت ثابت و سیار با 19 نفر عملیاتی و سه نفر پشتیبان در سطح شهرستان فعالیت دارند.

وی افزود: از این مجموعه پست آمبولانس سیار، موتورسیکلت و گشت سحاب یا دوچرخه ، پست امدادی 24 ساعته و راهنمای نوروزی است.

وی گفت: استقرار قرارگاه‌های انتظامی در سطح شهرستان، ستادهای فرعی تسهیلات سفر با استقرار نیروهای خدماتی و امدادی، آماده‌باش نیروهای شهرداری‌ها و استقرار چادرهای راهنمای نوروزی و اقامه نماز از دیگر اقدامات در راستای ستاد تسهیلات سفر بوده است.

وی افزود: شهرستان نور با در اختیار داشتن وسعت جغرافیایی و 232 روستا و مناطق ییلاقی از مناطق با استعداد بالای گردشگری است که همواره پذیرای مسافران در همه ایام سال است و هم‌اکنون نیز بیشتر گردشگران از این مناطق بازدید دارند و انتظار داریم از منابع طبیعی و محیط زیست نیز مراقبت و محافظت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مسافران ، نوروزی ، اقامت ، نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.