سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

مسافر در مدرسه

بیش ازهزارمسافر نوروزی در مدارس ناحیه دو ساری اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری گفت: بیش از هزار نفر در مدارس و اماکن رفاهی از ۲۸ اسفند ماه پارسال تاکنون این ناحیه اسکان یافته‌اند.

عبدالکریم ملکی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۲۵۰ خانوار در مدارس اسکان یافته‌اند، افزود: دست اندرکاران این ناحیه به صورت تمام وقت برای ارائه خدمات اسکان آماده و جای هیچ‌ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: مراکز و اماکن رفاهی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری به امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال و سایر تجهیزات برای مسافران مجهز شده است.

وی افزود: از آغاز اولین تعطیلات نوروزی ما شاهد حضورو اسکان فرهنگیان محترم در مدارس و اماکن اسکان‌پذیر بوده ایم که با توجه به روزهای باقیمانده تعطیلات این روند سیر صعودی را نشان می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری تأکید کرد: در سالی که به شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مزین شد، باید این شعار را در اقدامات و فعالیت‌های خود به شکل عملیاتی نشان دهیم و از همین امروز در امر اسکان و استفاده درست و مناسب از منابع و امکانات با برنامه عمل کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، مسافر ، مدرسه ، نوروز ، اسکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.