سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ادامه نظارت بهداشتی درمسیر کاروان های راهیان نور

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:نظارت بهداشتی در مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور و گردشگاه‌های استان ادامه می یابد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اصغر رشنو اظهارکرد: فعالیت بازدید و نظارت بر رستوران های بین‌راهی از 25 اسفندماه به صورت ویژه آغاز شده و این مهم تا 15 فروردین نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: بازدیدهای بهداشتی از همه مراکز خدماتی پیش از آغاز تعطیلات نوروز شروع شده و تا پایان آن ادامه می یابد و مهمترین اولویت مسیرهای عبور کاروان های راهیان نور و تفریحگاه هایی است که مسافران نوروزی از آنجا استفاده می‌کنند.

وی گفت: تیم های نظارتی برای بازدید از اماکن گردشگری در نقاط مختلف استان مستقر شده اند و هم اکنون نیز در حال فعالیت و خدمت رسانی به منظور رضایت گردشگران نوروزی می‌باشند.

رشنو تاکید کرد: روزانه به طور میانگین بیش از 100 مورد بازرسی و نظارت از نحوه ارائه خدمات به گردشگران در سطح استان به عمل می آید.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه گفت: باتوجه به همکاری و هماهنگی بین 10 کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان، تمام امکانات رفاهی برای میزبانی از گردشگران نوروزی فراهم شده است.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.