سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بازدید بیش از 5 هزار نفر از آکواریوم ناژوان

مسئول طرح گردشگری ناژوان از بازدید پنج هزار و 100 نفر در نخستین روز سال 95 حبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن شفیعی افزود:  در دو روز گذشته تاكنون ورود مسافران نوروزی به منطقه ناژوان  بي نظير بوده است.
وي با اشاره به اين كه تمامی مراکز دیدنی منطقه ناژوان در ایام نوروز از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 22 شب جهت استفاده مسافران نوروزی فعال است ادامه داد: در روز گذشته 6 هزار و 771 نفر از باغ پرندگان، 3 هزار و 966 از باغ خزندگان و 698 نفر نيز از باغ پروانه ها بازديد كردند.
مسئول طرح گردشگری ناژوان ادامه داد: ديروز از نمايشگاه صدف و مرجان 204 نفر، آكواريوم پنج هزار و 100 نفر و پارك بادي 623 ديدن كردند.
وی با بيان اين كه برای رفت و آمد مسافران نوروزی امسال سه پارکینگ جدید به هفت پارکینگ قبلی در ناژوان اضافه شده است اذعان داشت: در روز گذشته 4 هزار و 600 خودرو در پاركينگ هاي ناژوان پارك كردند.
گفتنی است؛ تونل آکواریوم ناژوان به عنوان اولین و بزرگترین تونل آکواریوم کشور به صورت مشارکتی با سرمایه گذار خارجی در مساحتی بالغ بر 3 هزار و 500 مترمربع در ارتفاع منهای 6 متر زیرزمین احداث شده است.
این مجموعه شامل 33 آکواریوم پنج تا 10 متری است و به صورت دنیای 35 متری زیرآب ، حجم هزار و 80 مترمکعب آب را در خود جای می دهد و شهروندان می توانند در کنار و بالای سر خود زیباترین و کم یاب ترین گونه های دریایی را ببینند و بودن در فضای اقیانوس را تجربه کنند. 




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.