سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

فوت نوروزی 69 تن

69 تن از 27 اسفند تاکنون در مازندران جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 5 تن بر اثر تصادفات جاده ای و ۶۴ تن نیز در اثر بیماری در بیمارستان های استان فوت کردند.

دکترعلیرضا مردانشاهی تعداد بیماران ویزیت شده در بیمارستان های استان را بیش از ۴۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۳ هزار نفر در بیمارستان ها بستری شدند و ۹۰۰ عمل جراحی و ۲۹۱ مورد زایمان نیز در بیمارستان های استان انجام شد.

معاون دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۲۸ گروه بازرسی تاکنون هزار و ۵۰۰ مورد نظارت انجام دادند گفت: گروه های بازرسی هزار و ۲۳۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد را شناسایی و معدوم کردند.

وی افزود: تعداد ماموریت های اورژانس از ۲۷ اسفند ۹۴ تا اول فروردین ۹۵ حدود ۷۰ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشت.

معاون دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آماده سازی ۴۴۸ تخت ویژه در سطح بیمارستان های استان خبر داد و افزود: تعداد ۳۰۰ تخت ICU و ۱۴۸ تخت CCU در سطح استان آماده ی پذیرش از بیماران است.

دکتر مردانشاهی گفت: بیش از یکصد آمبولانس، نوروز امسال در استان آماده باش هستند و تاکنون بیش از ۱۷۰۰ ماموریت انجام دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.