سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری 3 نمایش خیابانی در 50 نقطه از سطح شهر یزد

مسئول فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از اجرای سه نمایش خیابانی در 50 نقطه از سطح شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علیرضا ثواچه گفت : نمایش‌های خیابانی به مناسبت ایام نوروز در 50 نقطه از سطح شهر یزد برگزار می‌شود.
ثواچه، نمایش‌های خیابانی «مرغ همسایه غازه»، «نگین کویر» و «جاده ابریشم» را سه نمایش تدارک دیده شده برای اجرا در این ایام برشمرد.

مسئول فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همچنین از اجرای برنامه‌ای با عنوان «رادیو پارک» در پارک‌های سطح شهر یزد خبر داد و گفت: رادیو پارک برنامه‌های متنوعی از جمله برنامه‌های قابل اجرا در پارک‌های سطح شهر، موسیقی و اطلاعات مورد نیاز مسافران را تولید و پخش می‌کند.

وی، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اجرا می‌شود را اهدای کارت تشویق خوش حجابی به بانوان خوش‌حجاب یزد و مسافران اعلام کرد و افزود: به بانوان خوش‌حجاب کارت تشویق اعطا می‌شود که با استفاده از این کارت می‌توانند در مسابقه پیامکی سازمان شرکت کنند.

ثواچه گفت: دارندگان این کارت باید کوتاه‌ترین و زیباترین جمله خود در مورد حجاب را به سامانه پیامکی مندرج در کارت تشویق ارسال کنند که برگزیدگان این مسابقه در روز 13 رجب، همزمان با ولادت حضرت علی (ع)، تجلیل خواهند شد.

وی یادآور شد: نظیر این برنامه برای شهروندان نمونه نیز برگزار می‌شود و در قالب این طرح، شهروندان نمونه شناسایی و با اهدای کارت تشویق، از آنها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزذ ، نمایش ، خیابانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.