سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برنامه های دولت برای عملیاتی کردن شعار امسال

معاون اول رییس جمهور گفت: دولت 12 برنامه ملی برای عملیاتی کردن شعار امسال تهیه کرده است و برای هر برنامه دهها پروژه مشخص شده ودولت به صورت جدی دنبال اجرایی کردن آنهاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،معاون اول رییس جمهور امروز در سفر به استان کرمان گفت : درباره برنامه های دولت برای تحقق بخشیدن به شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت: اقتصاد مقاومتی مجموعه سیاستهای عالمانه ای است که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تهیه وبه وسیله رهبر معظم انقلاب تایید و طی دو سال گذشته به قوای سه گانه ابلاغ شده است .

اسحاق جهانگیری افزود: در دولت 12 برنامه ملی برای عملیاتی کردن این سیاستها تهیه ، برای هر برنامه دهها پروژه مشخص شده ودولت به صورت جدی دنبال اجرایی کردن آنهاست .


وی تاکید کرد : قطعا با اجرایی شدن پروژه هایی که در شورای اقتصاد و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تصویب شده کشور در مقابل تکانهای خارجی و فشارهای بیگانگان مقاوم خواهد شد .


رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود : برای تحقق بخشیدن به این هدف 5 رویکرد برون گرایی ،درون زایی، مردمی کردن اقتصاد ، دانش بنیان بودن اقتصاد و عدالت بنیان بودن آن در همه دستگاههای کشور اعم از دولتی ، وابسته به نیروههای مصلح ، نهادهای عمومی ، قوای قضایی و مقننه حاکم است.


وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به طور مشخص در سال 95 که سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است موظف است پیگیری کند ، از دستگاهها گزارش بگیرد ، اقدامات دستگاهها را رصد کرده و موانع احتمالی را برطرف کند.

وی درسفر به کرمان از سرای سالمندان بازدید و با اهداء شاخه های گل و هدیه از انها دلجویی کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: برنامه ، دولت ، امسال ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.