سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری تمرینات رکابزنان البرزی بدون تعطیلی

با شروع سال 95 هیأت استان البرز سر مساعدت موفق برای رکابزنان تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هیات دوچرخه سواری استان البرز بعد از برگزاری لیگ داخلی نسبت به ترکیب نفرات حاضر در تیم استان البرز اقدام می‌کند.
 
البته این لیگ در سطح کورسی اجرا خواهد شد و رکابزنان استان البرز برای کسب آمادگی و نگه داشتن وضعیت جسمانی خود از دوم فروردین تمرینات را به صورت انفرادی آغاز خواهند کرد.
 
محمدی، دبیر کمیته استان البرز در این باره اظهار کرد: به زودی تیمی برای حضور در میان باشگاه‌های کشور به عنوان تیم هیات البرز گردآوری خواهیم کرد و قصد اجرای لیگ استانی برای حضور در باشگاه‌های کشور را داریم این تیم در رشته کورسی آغاز به کار خواهد کرد.
 
وی افزود: چند مساعدت برای هیات دوچرخه سواری استان کسب کرده‌ایم که یکی از آنها برگزاری مسابقه جایزه بزرگ با حضور برترین‌های ایران در رشته جاده است و در بالای باغستان کرج برگزار خواهد شد و یکی دیگر از برنامه‌ها مجمعی است که سال 95 تور دو مرحله‌ای با حضور تمام تیم‌های کشور به نمایش می‌گذارد.
 
محمدی در ادامه تصریح کرد: در استان البرز 8 رکابزن هستیم که به صورت مرتب با یکدیگر تمرین می‌کنیم و هر روز حتی در ایام تعطیل رکاب زدن‌ها ادامه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: برای سال 95 در تلاش هستیم که مسابقه‌ای مانند سالهای گذشته داشته باشیم و این مسابقه در جاده چالوس و برای رکابزنان کورسی اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.