سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

30 مدرسه شهرستان لردگان میزبان مسافران نوروزی

30 مدرسه شهرستان لردگان، میزبان مسافران نوروزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرماندار لردگان گفت: 174 کلاس درس در 30 مدرسه نوساز در سطح این شهرستان، با امکانات و تجهیزات لازم برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.

ابوالقاسم کریمی افزود: تجهیز سه اکیپ نوروزی در ورودی های شهر برای راهنمایی مسافران، استقرار پنج مرکز اورژانس بین جاده ای و فعالیت هشت مرکز بهداشتی درمانی به صورت شبانه روزی، از دیگر اقدامات و تمهیدات برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان است.

وی، از برپایی پنج نمایشگاه و فروشگاه عرضه صنایع دستی در این شهرستان هم خبر داد و گفت: زیباسازی شهرها و روستاها و اماکن گردشگری، از دیگر اقدامات انجام گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی است.
 
کریمی اضافه کرد: رفع معایب محورهای ارتباطی کانون های گردشگری، لکه گیری، خط کشی معابر، نصب علائم راهنمایی و تأمین امنیت کانون های گردشگری و محل های اسکان، از دیگر تمهیدات انجام گرفته در این زمینه است.
 
لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

آبشار آتشگاه، چشمه برم لردگان، پارک جنگلی پروز، حاشیه رودخانه ارمند، پارک جنگلی چهار طاق و چشمه برم مال خلیفه، از جمله کانون های گردشگری شهرستان لردگان است.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.