سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

سارقان حرفه ای غافلگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری چهار سارق حرفه ای و کشف 97 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملک زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز در چهار عملیات جداگانه ضربه مهلکی به سارقان وارد کردند.
وی افزود: ماموران کلانتری با انجام یک برآورد اطلاعاتی دقیق در مناطقی که بیشترین وقوع سرقت را داشته است، موفق به شناسایی شخصی به هویت "ف - ک" شده و در حین سرقت وی را دستگیر كردند كه در همان ابتدا لب به اعتراف گشوده و پرده از راز 50 فقره سرقت درون خودرو برداشت.
فرمانده نیروی انتظامی شیراز ادامه داد: در پی دستگیری این متهم دو نفر مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ ملک زاده گفت: ماموران همچنین با استفاده از شگرد های خاص پلیسی موفق به شناسایی شخصی به نام "ع -ک" شدند که در بررسی های بیشتر به 18 فقره سرقت درون خودرو اعتراف کرد.
وی اظهار كرد: در ادامه تلاش های ماموران این فرماندهی همچنین با کمک دوربین مدار بسته موفق به شناسایی سارقی حرفه ای به نام "ح - ت" شده که بعد از مشخص شدن محل اختفای وی در عملیاتی غافلگیرانه این متهم دستگیر که در ابتدا همه اتهامات خود را انکار کرده، اما پس از دیدن فیلم های ضبط شده توسط دوربین چاره ای به جز اعتراف پیدا نکرده و پرده از راز 14 فقره سرقت برداشت.
فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: ماموران همچنین پس از 40 روز کار اطلاعاتی موفق به شناسایی  یک سارق درون خودرو به نام "الف - ر" شده و هنگامی که این فرد قصد سرقت دیگری را داشت توسط ماموران به دام افتاده که تاکنون به 14 فقره سرقت اعتراف کرده است.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.