سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حکایت همسان سازی حقوق بازنشستگان سر دراز دارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، اما تاکنون این قانون به درستی اجرا نشده است.

عباس صلاحی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان، اما تاکنون این قانون به درستی اجرا نشده و مستمری بگیران هنوز باید در انتظار عدالت در پرداخت باشند.

وی با انتقاد از تفاوت در پرداخت حقوق بازنشستگان تصریح کرد: این قانون بدلیل جلوگیری از پرداخت ناعادلانه و از میان برداشته شدن فاصله حقوق پرداختی مستمری بگیران تصویب شد اما با سهل انگاری مسعولان ذی ربط هنوز برخی از بازنشستگان 800 هزار تومان و برخی دیگر 5 میلیون تومان حقوق و مزایا دریافت می کنند.

صلاحی ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات فراوان معیشتی بازنشستگان در امرار و معاش و تامین هزینه های زندگیشان، همسان سازی ایده آل حقوق این قشر ضروری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات معیشتی بازنشستگان حل نخواهد شد مگر اینکه قانون همسان سازی حقوق و مزایایشان به درستی اجرا و بودجه و اعتبارات لازم برای اعمال هر چه سریعتر این قانون تخصیص یابد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.