سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهنمای شناخت خواستگار از کف دست!

آزمایشی وجود دارد که می‌توانید به راحتی به کمک آن پیش‌بینی کنید که شریک زندگی‌تان چگونه شخصیتی دارد و شما با چه فردی ازدواج می‌کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری افراد چه دختر و چه پسر راجع به شریک آینده خود کنجکاو هستند و دوست دارند بیشتر راجع به او و ویژگی‌های ظاهری و شخصیتی او بدانند.

با توجه به پیشرفت در علم به‌خصوص علم متافیزیک دیگر نیازی به رجوع به فالگیر یا کف‌بین نیست و خودتان می‌توانید با نگاه به دستان خود به اطلاعات جالبی راجع به خود و شریک آینده زندگی‌تان دست یابید.

خطوطی در کف دستان شما وجود دارد که به خطوط ازدواج معروف است و اطلاعات بسیاری راجع به شما و روابط عاطفی‌تان بازگو می‌کنند. اگر کف دستان را کنار هم و در مقابل صورتتان قرار دهید خطوطی وسط دو کف دست کنار هم قرار می‌گیرد که حقایق جالبی را راجع به شما بازگو می‌کند. این خطوط در یک راستا قرار می‌گیرند و یا بالاتر یا پایین‌تر از یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کدام از این وضعیت‌ها گویای اطلاعات جالبی است.

اگر این خطوط در یک راستا قرار بگیرند
شما فردی آرام، حساس هستید و حس ششم خوبی دارید و به طور معمول از وقایع ناگهانی و تصادفی بیزار هستید. شما احتمالا با فردی ازدواج می‌کنید که بیشتر از سایر افراد مورد اعتماد و اطمینان قرار دارد. این بدان معنی است که خانواده شما نیز شریک زندگی شما را که شما آن را انتخاب کرده‌اید تایید می‌کنند و این فرد مورد قبول افراد باتجربه است.

اگر خط دست راست بالاتر باشد
شما بسیار بیشتر از افراد دیگر مورد تشویق و تایید افراد مسن و بزرگسال قرار می‌گیرد. امکان دارد که با فردی ازدواج کنید که از شما بزرگ‌تر باشد. شما قادر هستید که حس و حال افراد دیگر را به خوبی تشخیص دهید و به آنچه افراد دیگر راجع به شما فکر می‌کنند بی‌اهمیت هستید. این بدان معنا است که شما زیاد از استانداردهای اجتماعی پیروی نمی‌کنید و بیشتر پیرو باورها و استاندارهای شخصی خود هستید.

اگر خط دست چپ بالاتر باشد
شما فردی پرخاشگر و پرچالش هستید و ترجیح می‌دهید عشقی آتشین را تجربه کنید. امکتن دارد که شما با دانش‌جو یا فردی ماملا غربیه و خارجی ازدواج کنید. به احتمال زیاد شما پسری خوش‌تیپ یا دختری بسیار زیبا و ملیح هستید. این بدان معناست که این گونه افراد نترس هستند و خواهان ماجراجویی‌های عشقی و راه‌های غیر معمول هستند.

منبع: Healthy Food Team

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Neda
۲۳:۱۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسیار سطحی، حتی بدون شکل، همچنین این مطلب هیچ ربطی به خواستگار در علم کف بینی نداره. خطوط زیر انگشت کوچک نشان دهنده عشق و ازدواجه
م
۰۱:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بدنبود
فاطمه
۰۱:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بدنبود اگه راست باشع
فاطمه
۰۱:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بدنبود اگه راست باشع
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
:)
با مزه بود