سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول

نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت:برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور فرصتی برای نمایش توان و اقتدار نیروی هوایی است تا نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس بیشتر آشنا شود.

امیر سرتیپ دوم خلبان سیدحمیدرضا آشنا با اشاره به استقبال خوب راهیان نور از این نمایشگاه در سالهای گذشته افزود:در این نمایشگاه توان رزمی دفاعی نیروی هوایی از جمله جنگنده های تیز پرواز و ترابری این پایگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت:نخستین پاسخ دندان شکن به دشمن متجاوز بعثی با پرواز 220 فروند هواپیمای شکاری تنها چند ساعت پس از آغاز رسمی جنگ هشت ساله از سوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع دشمن صورت گرفت.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول نقش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس را تعیین کننده و مهم دانست و افزود:در مدت برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور روزانه چند سورتی پرواز نمایشی توسط هواپیماهای شکاری انجام می شود.

نمایشگاه هوایی راهیان نور از 29 اسفند ماه تا 11 فروردین ماه 1395 برای بازدید کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی برپاست.

این پایگاه همچنین 450 شهید ، جانباز و آزاده تقدیم کرده است.

در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیماهای جنگنده و شکاری انواع تجهیزات هوایی ، نظامی و فرهنگی به نمایش در آمده است.

شهر دزفول پایتخت مقاومت ایران در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و راهیان نور از سراسر کشور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.