سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس فارس

150 ایستگاه نوروزی در سطح استان دایر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس با بیان اینكه ارتباط نیروی انتظامی و مردم روز به روز عمیق تر و امنیت هم اجتماعی تر می شود، گفت: افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی، برای ناجا ارزشمند است.  
محمد علی افشانی در مراسم افتتاحیه قرارگاه نوروزی پلیس فارس، بیان كرد: نیروی انتظامی همواره برای آسایش و امنیت شهروندان تلاش می كند و این موضوع در تعطیلات نوروزی بیشتر نمود پیدا می كند.  
وی ادامه داد: پلیس فارس نیز با مدیریت و تدابیر ارزشمند سردار احمد علی گودرزی امنیت مطلوبی را برای استان فراهم كرده است و این امنیت روز به روز بیشتر می شود.
 افشانی گفت: مردم با میل و رغبت فراوان با پلیس همكاری می كنند كه آخرین نمونه آن مراسم چهارشنبه آخر سال در استان بود كه بدون هیچگونه مورد خاصی به سرانجام رسید. وی افزود: در حال حاضر استان فارس امنیت مطلوبی دارد و از تلاش های مجموعه نیروی انتظامی استان در راستای برقراری امنیت تقدیر و تشكر می كنم.  
در ادامه، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: برای خدمات دهی و ایجاد نظم و امنیت در تعطیلات نوروزی، 150 ایستگاه نوروزی در سطح استان دائر شده است.  
گودرزی افزود: بیش از 15 هزار نیرو اعم از نیروی انتظامی و سایر دستگاه های دولتی در استان وظیفه خدمت دهی به مسافران نوروزی را برعهده خواهند داشت.  
وی گفت: مأموران انتظامی استان فارس با آمادگی كامل در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی خواهند بود تا امنیت پایداری را برای آنها برقرار كنند.  
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.