سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

برگزاری بیست و دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی جام نوروز

بیست و دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی جام نوروز در روستای قلعه خان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیه السلام روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، ویژه برنامه های تعطیلات نوروزی به همت کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیه السلام روستای قلعه خان برگزار می شود.

اسفندیار مکرمی افزود: این ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان جهت ایجاد شور و نشاط، شناسایی نوجوانان مستعد در امر فعالیت های ورزشی، استفاده از ظرفیت های موجود در کانون به منظور ایجاد انگیزه برای فعالیت های ورزشی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تعطیلات نوروزی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: افتتاحیه این جشنواره فرهنگی، ورزشی در رشته های پیاده روی عمومی، طناب کشی، کُشتی باچوخه، ورزش های رزمی (کاراته) مسابقه بومی محلی کمرکمر و مسابقات فوتبال به همراه اجرای موسیقی مقامی توسط هنرمندان استان خراسان شمالی همراه است.

مکرمی، با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت 10روز در محل مجموعه ورزشی این روستا برگزار می شود، اظهارداشت: افتتاحیه بیست و دومین دوره جشنواره جام نوروز دوم فروردین و اختتامییه آن در روز دوازدهم فروردین سال 1395 برگزار می شود.

لازم به ذکر است، این جشنواره همه ساله با حضور تیم های فوتبال از شهرهای بجنورد، آشخانه، قاضی، پیش قلعه و روستاهای شهرستان مانه و سملقان برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.