سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وام قرض‌الحسنه برای کارگاه‌های کارآفرین/وام ودیعه مسکن در سال 95 افزایش می‌یابد

رئیس صندوق رفاه دانشجویی از وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت 60 ماهه برای کارگاه‌های کارآفرین و افزایش وام ودیعه مشکن به ویژه برای دانشجوبان تهرانی در سال 95 خبر داد.

مهندس یزدان‌‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اتفاق مهم سال آینده که حتماً عملیاتی می‌شود به دلیل اینکه کارهایش انجام شده است بحث حمایت ویژه از کارگاه‌های کارآفرین است.

وی افزود:  از ابتدای سال آینده به کارگاه‌های کارآفرین که عموماً دانشگاههای صنعتی و فنی و حرفه‌‌ای و هنر هستند و در کارگاه اشتغال آفرینی می‌کنند تسهیلات داده می‌شود.

یزدان‌مهر عنوان کرد: برخی از کارگاه‌ها ثبت کردند که مراحلشان در حال پیگیری است و این روند در سال آینده به قوت خود باقی است. در واقع به هر کارگاه تا 100 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت 60 ماهه تسهیلات ارائه می‌شود.

وی در خصوص وام ودیعه مسکن نیز اظهار داشت: بنا داریم  در بحث ودیعه مسکن در هیئت امنای اردیبهشت ماه 1395 رقم این وام را افزایش و برنامه‌ریزی های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: به هر دانشجوی تهرانی در بحث ودیعه مسکن حدود 7.5  میلیون تومان را پرداخت می کنیم که با تفاهم‌نامه که با صندوق کارآفرینی امید هم داریم 7.5 میلیون تومان هم قرض‌الحسنه آنها پرداخت می کنند.

یزدان‌مهر بیان کرد: اما چون هزینه اجاره در تهران بالا است بنا داریم در سال آینده این رقم را درصد خوبی افزایش دهیم تا دانشجویان بتوانند بخش عمده یا تمام رهنشان را از طریق تسهیلات ما پرداخت کنند.

وی در پایان این تسهیلات را در سال 94 برای کلان‌‌شهر‌ها 6 میلیون تومان و برای سایر شهرها 4.5 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.