سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

نماز جماعت در پارک های اسکان مسافرکرمان در نوروز

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان، از اقامه‌ی نماز جماعت در ایام نوروز در برخی از پارک‌های کرمان ازجمله پارک های اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی گفت: به منظور راحتی و فراهم بودن شرایط اقامه نماز برای مسافران نوروزی که از آدرس مساجد کرمان واقف نیستند، با هماهنگی با جمعی از طلاب، نماز جماعت در بعضی از پارک‌های شهر کرمان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این فریضه در بوستان های مادر، پارک جنگلی شهید باهنر، پردیسان جنگل قائم و مطهری که برخی از آن ها در ستاد تسهیلات نوروزی استان به عنوان پارک اسکان مسافران نیز در نظر گرفته شده‌اند؛ اقامه می شود.

وی با بیان این که در چند سال گذشته نیز با برنامه ریزی صورت گرفته در برخی پارک های شهر کرمان در ایام نوروز، نماز جماعت برگزار شده است؛ گفت: استقبال و رضایتمندی از این امر، باعث شد شرایط اقامه نماز جماعت را در نوروز امسال نیز مهیا کنیم.

وی همچنین از استقرار چندین ایستگاه راهنمای مسافران نوروز با نام ایستگاه «از من بپرس» در نقاط مختلف و به خصوص پرتردد شهر کرمان خبر داد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز ، اسکان ، جماعت ، مسافر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.