سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوغان: آیا با کناره‌گیری من، تروریسم در ترکیه از بین خواهد رفت؟

رئیس‌جمهور ترکیه به انتقاد از کسانی که خواهان برکناری او شده‌اند، پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: "رجب طیب اردوغان،" رئیس‌جمهور ترکیه با انتقاد از کسانی که خواهان برکناری او شده اند گفت آیا با کناره گیری من، تروریسم در ترکیه از بین خواهد رفت و دموکراسی واقعی به ترکیه باز خواهد گشت؟ اردوغان با رد چنین درخواستی گفت آنان می‌خواهند بر ترکیه به طور کامل سیطره یابند و آن را تجزیه کنند.

اردوغان مدعی شد: گروهی از برادران کُرد ما در سوریه از گروه های تروریستی حمایت می کنند. گروه هایی که به تروریست ها و اقداماتشان دامن می زنند گروه های مختلفی هستند. بخشی از برادران کُرد ما نیز در سوریه به همراه ترکمان ها و اعراب در برابر ظلم نظام سوریه می ایستند.

وی از برخورد غرب با گروه های تروریستی فعال در ترکیه انتقاد کرد و از کشورهای غربی خواست اگر می خواهند اقدام مشترک علیه تروریسم انجام دهند صادق باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
باید بمانی ،کومونیست ها اعش ،سوسیالیس تکفیری ،بعثی را از بین ببری
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
خردوغان جان تازه فهمیدی میدونم بازم نفهمیدی چون اگه نباشی مرزهایتان باشوریه بسته میشه وبعدازآن جرات نمیکنن درکشورشماهم بمانندپس تروریسم ازبین میره و درباره کردهااگردم ماررالگدنکنی اصلاباکسی کاری ندارن اگه حقوقشان رامثل ایران احترام گذاری میشن بهترین تبعه کشورتان چون کردهای عزیزشده کشورمادوستدارم کردستان عزیز(تبریز)