سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

دانشگاه هنر اسلامی تبریز در صدر دانشگاه های هنر کشور قرار گرفت

بر اساس گزارش رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور « دانشگاه هنر اسلامی تبریز» مقام اول رتبه بندی در بین دانشگاه های هنر کشور در سالتحصیلی 94-93 را بدست آورد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ معاون آموزشی ، پژوهشی و فناوری این دانشگاه با اعلام این خبر افزود : گروه رتبه بندی ISC  دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور یکی از معتبرترین رتبه بندی هاست که برای پنجمین سال متوالی به صورت رسمی و بر اساس معیارهای علم سنجی معتبراسلامی بر اساس 23 شاخص در قالب 5 معیار کلی پژوهش ، آموزش ، وجهه بین المللی ، تسهیلات و فعالیت های اجتماعی – اقتصادی رتبه بندی می کند.

دکتر محمد تقی پیربابایی افزود : کسب رتبه نخست توسط دانشگاه هنر اسلامی تبریز افتخاری برای جامعه دانشگاهی استان آذربایجانشرقی و تبریز می باشد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز خاطر نشان کرد : ما این موفقیت را مرهون زحمات و همدلی اعضای هیات علمی ، کارکنان شریف و دانشجویان سخت کوش خود می دانیم و امیدواریم بتوانیم در سایه عنایات حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و ثابت قدم باشیم .


انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.