سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

آموزش رانندگان کرمانی برای راهنمایی مسافران نوروزی

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان گفت: به منظور هم افزایی بهتر برای بالا بردن اطلاعات میهمانان وگردشگران نوروزی رانندگان اتوبوس وتاکسی های شهر کرمان آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط‌ عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در حاشیه‌ی برگزاری این کارگاه آموزشی که تالار خانه‌ی شهر کرمان برگزار شد، با بیان این‌که رانندگان تاکسی و اتوبوس جزو افرادی هستند که بیش‌ترین برخورد را با مسافران نوروزی دارند، آموزش و ارتقای سطح دانش آن‌ها در خصوص اماکن تاریخی و گردشگری کرمان برای جذب و متقاعد کردن گردشگر به اقامت در کرمان و نیز راه‌نمایی صحیح مسافران را ضروری دانست.

وی نحوه‌ی برخورد صحیح با گردشگر، ارایه‌ی اطلاعات صحیح و پیش‌نهاد بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی به مسافران و گردشگران نوروزی را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه‌ی آموزشی ذکر کرد.

حسینی افزود: این برنامه، اولین دوره از آموزش‌های گردشگری به کارکنان شهرداری کرمان در جهت ارتقای سطح اطلاعات عمومی است که در آستانه‌ی نوروز می‌تواند در معرفی شهر کرمان به مسافران نوروزی تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این دوره‌ها افراد شرکت‌کننده با مکان‌های باستانی و گردشگری، گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی و تفریحی شهر کرمان هم‌راه با تاریخ آن‌ها آشنا می‌شوند.


انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.