سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان؛

خروج پادگان ارتش از گرگان اشتباه بزرگی است

فرمانده تیپ ۲۳۰ سرلشکر شهید اسدالله متاجی گفت: خروج پادگان لشکر ۳۰ ارتش از گرگان یک مانور سیاسی و اشتباهی بزرگ بوده و انجام پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ پیاده ستاد سعید اثنی‌عشریه، صبح امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وجود پادگان در هر شهر و استانی به لحاظ اقتصادی و امنیتی برای استان یک تکیه‌گاه است.

وی افزود: وجود پادگان در شهر نعمت و خروج آن یک اشتباه بزرگ است، یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های هر پادگان کمک به شهر و استان در برابر حوادث طبیعی است.

فرمانده تیپ 230 سرلشکر شهید اسدالله متاجی تصریح کرد: در لشکر 30 گرگان یگانی برای مقابله با حوادث طبیعی تجهیز شده و آموزش دیده که جزو افتخارات ما است.

به گفته وی، ارتش ضامن امنیت و سلامت حیات جامعه است و قانون اساسی نیز به عنوان مادر همه قوانین به امنیت تاکید کرده است.

اثنی‌عشریه اظهار کرد: سالانه بین 500 تا 600 هزار نفر وارد حوزه نظام وظیفه کشور می‌شوند و برای امنیت کشور 2 مسئولیت بزرگ در قبال سربازان و وظایف سازمانی خود داریم.

وی افزود: مدرسه جنگ‌های نامنظم در لشکر 30 فعال شده است وهمه کادر لشکر 30 در حال آموزش هستند، امروز جنگ‌ها به صورت کلاسیک نیست و به صورت چریکی و شهری انجام می‌شود.

اثنی‌عشریه تصریح کرد: معیشت پرسنل، بهداشت و درمان سربازان و پرسنل، ورزش سربازان و پرسنل در دستور کار است و در ایام سال نیز بازدیدهای مختلفی مانند بازدیدهای آموزشی، بازدیدهای آمادگی رزمی و بازدید ستاد کل انجام می‌شود که تیپ 230 از موفق ترین یگان‌های در سطح کشور بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۰ دی ۱۴۰۲
خیلی افراد در این پادگان خدمت کردند.منجمله ما پیرمردها که قبلا از انقلاب دوره آموزشی سپاه دانش را طی کردیم.چه کاربه پادگان دارید بگذارید همین جا باشد.درخیلی ازشهرهای کشورمان پادگانها درون شهرها هستند.
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
وجود پادگان در شهر موجب آرامش خاطر بیشتر شهروندان و مردم میباشد و چه بسا که همواره آرامش وامنیت منطقه را ما مدیون این عزیزانه خدمتگزار به ارتش جمهوری اسلامی هستیم⚘
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
اگر پادگان بیرون از شهر باشد نمی تواند در مقابل حوادث طبیعی مقابله کند
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
وجود پادگان به عنوان تکیه گاه امنیت هر شهر حساب میشه