سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ضرورت واگذاری طرح هابه بخش خصوصی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های استان واگذاری پروژه‌ها عمرانی به بخش خصوصی را جدی بگیرند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید موسی خادمی ظهر امروز در هفتمین و آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اعلام رضایت از روند برگزاری جلسات این شورا در سال جاری اظهار کرد: در سال 94 تعداد کمی جلسه شورای برنامه‌ریزی استان برگزار شد اما در همین جلسات کم و اندک نتایج و مصوبات خوبی به دست آمد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار فعال‌تر شدن کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی شد و گفت: با فعال‌تر شدن این کارگروه‌ها در سال آینده شورای برنامه‌ریزی بهتری خواهیم داشت.
 
وی با اشاره به واگذاری پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های به بخش خصوصی گفت: به دلیل مشکلات اعتباری دولت، برای ساخت و اتمام برخی پروژه‌ها عمرانی با مشکل مواجه هستیم که نیاز است این پروژه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.
 
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌های اجرایی استان در سال آینده حداقل یک پروژه عمرانی را برای واگذاری به بخش خصوصی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معرفی کنند، ضمن اینکه تخفیف 80 درصدی برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.
 
خادمی با اشاره به مشکلات بودجه جاری در کل کشور افزود: دولت در پرداخت بودجه جاری مشکلاتی دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد از این مشکلات مستثنی نیست که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اقتصاد و دارایی در صورت اختصاص اعتباری به استان آن را به صورت عادلانه بین دستگاه‌ها توزیع کند.
 
خادمی با اشاره به کسری بیش از 50 میلیاردی خزانه استان برای پرداخت مطالبات و دیون کارکنان دولت و بازنشستگان گفت: مشکل کنونی استان در عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان مشکلی بود که جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد و این سازمان باید این مشکل را حل کند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر برخی از ادارات و دستگاه‌های با کسری بودجه جاری مواجه هستند که کسری بودجه دستگاه‌های اجرایی استان ظرف روزهای پایانی سال جاری تأمین می‌شود.
 
انتهای پیام/و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.