سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نوروز 95 در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی تشدید می شود

طرح نوروز 95 در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی وشبکه های دامپزشکی شهرستان ها تشدید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگارما با بیان اینکه این طرح از 25 اسفند 94 شروع شده و تا 15 فروردین 95 با فعالیت ادامه دارد گفت : در این طرح 116 تیم ثابت و سیار و 235 کارشناس بر اماکن عرضه فراورده های دامی نظارت دارند.

جعفر عطارباشی، با اشاره به اینکه روزانه 20اکیپ در تعطیلات بر کشتارگاههای دام وطیور، هتل ها، مراکز عرضه و تولید مواد خام دامی نظارت دارند افزود:در اقدامات صورت گرفته تاکنون 15تن فراورده های خام دامی معدوم، بازدیدهای انجام شده 11638 مورد و اماکن پلمب شده 2 مورد دراستان بوده است.

وی گفت : از ابتدای سال تا پایان بهمن 94 در شهرستان مشهد 62762 مورد بازدیداز مراکز عرضه و تولید مواد خام دامی انجام شده که 470 مورد پرونده به دادگاه و80 مورد به تعزیزات حکومتی ارجاع شده است.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: در این راستا 20 مراکز فراورده های خام دامی متخلف پلمب شده و 134 پرونده برای متخلفان بهداشتی تشکیل شده که برای آنان 109 میلیون تومان جریمه و 12 مورد هم به حبس جریمه شدند.

انتهای پیام//

برچسب ها: دامپزشکی ، نوروز ، نظارت ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.