سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلات 700 هزار تومانی برای دانشجویان زائر عتبات در سال آینده

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از رشد تسهیلات برای دانشجویانی که درسال 95 به عتبات اعزام می‌شوند تامبلغ 700 هزار تومان خبر داد .

مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: از ابتدای سال آینده به هر دانشجویی که به عتبات مشرف می‌شود 700 هزار تومان به عنوان تسهیلات پرداخت می‌کنیم در حالیکه این مقدار قبلا 300 هزار تومان بود . 
وی در خصوص وام بنیاد علوی ادامه داد: دربحث وام بنیاد علوی در سال 94 اتفاقات خوبی رخ داد و قطعا درسال 95 هم ادامه می‌یابد.

در کنار وام تحصیلی پرداختی صندوق رفاه به دانشجویان طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان که عملیاتی شده و پرداخت خوبی هم داشتند سال 95 قرار است این رقم افزایش پیدا کند. 

وی بیان کرد: سال آینده مانند سال 94 به هر دانشجو 600 هزار در هر ترم و به دانشجویان متاهل هر ترم 800 هزار تومان از طریق بنیاد مستضعفان پرداخت می کنیم به این صورت است که دانشجویان ثبت نام می‌کنند با اولویت دانشجویان شاهد و فرزندان جانباز و ایثارگر و بسیجی، اسامی معرفی می‌شوند و آن‌ها به ازای هر ترم تسهیلات پرداخت می‌کنند و یکسال بعد از فارغ‌التحصیلی در اقساط بلند مدت باز پرداخت صورت می‌گیرد. 

یزدان مهر در خصوص کارت رفاه دانشجویی عنوان کرد: کارت رفاه دانشجویی یا کارت یکپارچه هوشمند دانشجویی مطالعاتش انجام شده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و بنا داریم کلیه خدماتی که می‌خواهیم به دانشجویان ارائه دهیم ازطریق این کارت باشد. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویی در پایان گفت: در بررسی‌های انجام شده قرار است 26 نوع خدمت مانند بحث ویزاکارت و خدمات فرهنگی، ورزشی،‌رفاهی و استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در قالب این کارت ویژه به دانشجویان ارائه شود. 

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.