سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داعش انجیل را آتش زد/ جدی شدن بحث نسل‌کشی نامیدن اقدامات داعش+ تصویر

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، گروه تروریستی داعش صدها جلد از کتاب مقدس مسیحیان را به آتش می‌کشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، گروه تروریستی داعش پس از آن که آخرین فرد مسیحی را از موصل بیرون راند، به تازگی ویدئویی را منتشر کرده است که در آن صحنه آتش زدن صدها جلد از کتاب‌ مقدس مسیحیان را به تصویر می‌کشد. 


این ویدئو با عنوان «دیوان آموزش کتاب آیین مسیحیان را در موصل به آتش می‌کشد» بوسیله عناصر موسوم به پلیس امنیت اخلاقی داعش تهیه و منتشر شده است. این ویدئو در زمانی منتشر شده است که آمریکا در نظر دارد اقدامات داعش در عراق را نسل‌کشی بنامد. اصطلاحی که در جامعه بین‌المللی و تحت قوانین آن معنای ویژه‌ای دارد که می‌تواند پیامدهای خاصی برای فرد یا گروهی که مرتکب آن شده است داشته باشد.

داعش تاکنون صدها هزار مسیحی عراقی را به قتل رسانده، به بند کشیده و بی‌خانمان کرده است. اقدام اخیر این گروه تروریستی در نابودی و توهین به مقدسات مسیحیان نیز می‌تواند بخشی از اهتمام این گروه تروریستی در از بین بردن این دین و پیروانش محسوب شود.

اکثریت اعضای مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه به قطعنامه پذیرش نام نسل‌کشی برای اقدامات داعش رأی مثبت دادند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
داعش دست پروده عربستان وهابی و. اسرائیل هست که کاری به اسلام و مسیحیت نداره و میخواد نابود بشه . پاپ رهبر مسیحیان حالا باید بفهمه . اگه متوجه بشه که نباید با نخست وزیر اسرائیل دیدار و با اون دست میداد کسی که با استفاده از داعش کمر به نابودی ادیان دیگه داره. و جای تاسف داره که رهبر بزرگ مسیحیان. با نخست وزیر کشور کودک کش دیدار و سر ی میز نشستن
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
داعش فرزند نامشروع رژیم صهیونیستی است و آل سعود نیز بازیچه دست نتانیاهو، لعنت ابدی بر همه اینها.
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
تمام رهبران خوب جهان،باید کافران جهان را از بین ببرند