سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پرتقال جنوب 2 هزار و 500 تومان

فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان گفت :پرتقال جنوب 2 هزار و 500 تومان، پرتقال شمال 2 هزار و 100 تومان و سیب درختی نیز به نرخ 2 هزار و 100 تومان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمید ملانوری در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به انعقاد قراردادی مبنی بر جذب سرمایه‌گذار از ترکیه با یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران ترک که اصالتا ایرانی است، افزود: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ویژگی‌هایی در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی دارد.

وی بیان داشت: احداث یک واحد نیروگاه سیکل ترکیبی گازی 25 مگاواتی با سرمایه‌گذاری 15 میلیون‌ دلار از سوی شرکت هزار انرژی و احداث یک نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی با سرمایه‌گذاری 12 میلیون ‌دلار، دیگر قراردادی است که از سوی شرکت خزر انرژی در این منطقه صورت می‌گیرد.
فرماندار رفسنجان همچنین از احداث یک واحد تولیدی موتورسیکلت جدید توسط سرمایه‌گذاران ترک در این منطقه خبر داد.
وی با اشاره به شعار شهرستان « شیرین‌سازی زندگی» با موضوع خانواده و آسیب‌های اجتماعی در سال 95 خاطرنشان کرد: سال جدید در حوزه تقویت و تحکیم بنیان خانواده بیشتر تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.
ملانوری افزود: در حوزه مسائل اقتصادی شهرستان هم شعار« رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه»را مطرح کردیم و برای مدیریت بومی و برنامه‌های درون‌شهرستان نیز تلاش خواهیم کرد.
وی از اعلام نرخ میوه شب عید نیز یاد و عنوان کرد: پرتقال جنوب 2 هزار و 500 تومان، پرتقال شمال 2 هزار و 100 تومان و سیب درختی نیز به نرخ 2 هزار و 100 تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پرتقال ، جنوب ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.