سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

زیر ذره بین بازرسان بهداشت محیط

30هزار مکان عمومی وتهیه وتوزیع موادغذایی در مازندران زیر ذره بین بازرسان بهداشت محیط قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی مازندران گفت: اجرای طرح سلامت نوروزی با ۱۰۰ كارشناس بهداشت محيط ، ۲۳ اكيپ بازرسی شهرستانی و ۲ اكيپ بازرسی استانی آغاز شد.

دكتر اعرابی افزود: ۱۵ هزار مکان عمومی و ۱۵هزار مركز تهيه و توزيع مواد غذائی در 20 روز آینده بازرسی می شود.

وی گفت: برنامه سلامت نوروزی از اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردين ماه با حضور بازرسان بهداشت محيط از ساعت ۸ صبح تا۲۰ شب در مازندران اجرا می شود.

وی افزود: حفظ و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت شهروندان ، مسافران و گردشگران ،ايمنی مواد غذائی در تهيه وتوزيع و عرضه و نظارت و بازرسی از همه اماكن عمومی از جمله مهمانسراها ،هتل ها ،مسافرخانه ها ،زائرسراها ،مساجد ،پاركها ،سرويسهای بهداشتی عمومی داخل شهری و برون شهری از جمله اهداف اين طرح است .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی مازندران گفت : نظارت و بازرسی از اماكن بين راهی ،رستوران ،چلوكبابی ،اغذيه فروشی ،انبارها ،فروشگاههای بزرگ و عمده فروشی ها توسط بازرسان نظارت می شود .

وی افزود: دستفروشان مواد غذائی و هماهنگی بين بخشی با سازمانهای ذيربط در جهت ساماندهی آنان و جلوگيری از فروش مواد غذائی خطرناك ، نظارت و بازرسی بهداشتی جايگاههای اسكان موقت مسافران نوروزی و پاركها و ميادين ، نظارت و كنترل بهداشتی مستمر از تاسيسات و شبكه های آبرسانی شهری و روستائی و سيستمهای تامين آب به ويژه در نقاط مسافرپذير ، نمونه برداری از مواد غذايی مشكوك کنترل بهداشتی می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، بازرسی ، گشت ، نوروز ، مسافران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.