سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

تقدیر فرمانده مرزبانی ناجا از دو پزشک متعهد مرزیار

فرمانده مرزبانی ناجا از دو پزشک متعهد مرزیار که در طرح‌های مردم‌یاری خدمات شایانی را به مرزنشینان ارائه کرده‌اند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اززاهدان؛سردار قاسم رضایی در دیدار با دو پزشک مرزیار سیستان و بلوچستان، گفت: تمام برکات زندگی و انقلاب گره خورده به خون شهدا است و این خون‌ها تداوم بخش حرکت عظیم اسلام در ایران اسلامی است به گونه‌ای که هم اکنون یادگار شهدا در لباس پزشک ادامه دهنده راه پدر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی از همان آغازین روزها استوار به آرمان شهدا بوده و در این زمینه نگاه بسیجی است که آن را به صورت مداوم به پیش می‌برد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و خصوصیات مردم غیور سیستان و بلوچستان گفت: اگر مردم این استان در صحنه نبودند ما با بحران‌های سنگین امنیتی روبه‌رو بودیم و این حاصل نگاه جمهوری اسلامی به مردم شریف سیستان و بلوچستان است که بعد از انقلاب خدمات وافری در رفع محرومیت در این استان انجام داده است.

گفتنی است، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان این دیدار با تقدیم هدایایی از آنان تقدیر و دستور اعطاء حکم «مرزیار متعهد» را به سیده فاطمه بهاره میرکاظمی و سیما سرگلزایی دو پزشک دلسوز توسط معاونت نیروی انسانی مرزبانی ناجا صادر کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.