سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برای فوتبال تمرین کرده بودیم نه واترپلو!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز شرایط آب و هوا کار ما را بسیار سخت کرد چون ما برای واترپلو تمرین نکرده بودیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایگور استیماچ پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان در مورد این مسابقه اظهار داشت: بازی در این شرایط بسیار سخت بود. ما برای واترپلو تمرین نکرده بودیم و در این مدت برای فوتبال تمرین می‌کردیم.

وی ادامه داد: در اوایل بازی ما تلاش زیادی انجام دادیم ولی گلی که خوردیم شرایط را برای ما بسیار سخت کرد. در نیمه دوم و با وجود آبی که در زمین جمع شد و بادی که می‌وزید شرایط ما بسیار سخت‌تر هم شد.

استیماچ گفت: ما بازی را باختیم و باید به تیم لوکوموتیو تبریک بگوییم اما در بازی بعدی در تاشکند بازی خوب ما را می‌بینید. امروز تمام برنامه‌های ما که پاسکاری، دریبل و بازی روی زمین بود خراب شد.

وی در پاسخ به این سوال که مگر شما شرایط آب و هوایی را پیش‌بینی نکرده بودید بیان داشت: ما همیشه وضعیت آب و هوا را چک می‌کنیم، من از چند روز قبل این کار را انجام داده بودم و احتمال بارندگی وجود داشت اما در چهار ماه گذشته باز هم از این پیش‌بینی‌ها شده بود ولی به این شکل بارندگی نمی‌شد. ما این انتظار را نداشتیم که آب به این شکل در زمین جمع شود و این باد بوزد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: فوتبال ، اصفهان ، استیماچ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.