سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کشف 15 هزار مواد محترقه در اهر و مرند

ماموران نیروی انتظامی موفق شدند بیش از 15 هزار مواد محترقه در اهر و مرند کشف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر اظهار داشت: ماموران در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید تعداد 10 هزار و 244 عدد انواع مختلف مواد محترقه کشف کردند.

رحیم محمدی افزود: برای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار ایام پایانی سال، طرح جمع‌آوری مواد محترقه با هدف شناسایی و دستگیری فروشندگان عمده انواع مواد محترقه توسط پلیس آگاهی شهرستان اجرا شد.

محمدی افزود: ماموران در این طرح، در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید، 10 هزار و 244 عدد انواع مواد محترقه کشف و دو نفر متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک، با شماره تلفن 110 مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و در تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان در ایام پایانی سال پلیس را یاری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف تعداد 5 هزار و 860 عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

علی طاحونی گفت: در اجرای طرح برخورد با تهیه و توزیع مواد محترقه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مرند در بازدید از صنوف و شناسایی افراد دست‌فروش مواد محترقه بیش از پنج هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

وی افزود: در این راستا تعداد چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش انواع مواد محترقه مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.